woensdag 8 juni 2011

Kamerplanten

Het valt mij op dat het aantal kamerplanten in huis bij iedereen minder is geworden. Jaren geleden zag je nog vensterbanken vol planten. Als ik nu om me heen kijk zie ik vensterbanken met twee of drie planten. Ik zelf heb op dit moment wel geteld 4 kamerplanten in mijn hele huis staan.




Ik heb op de vensterbank 1 vrij grote bloempot staan met een 'Kindje op moeders schoot'.




Op de schouw in de woonkamer en op het kastje in de slaapkamer staat een Citroengeranium. We hopen door de citroengeranium in de slaapkamer geen last van muggen te krijgen, maar of het ook echt werkt......




Deze plant staat bij ons op het hal tafeltje. Ik heb geen idee hoe deze plant heet, maar hij doet het goed op een donkere plaats. Het was maar een piep klein stekje toen ik het kreeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten